Alina P. – Scoala George Enescu, Moinesti, Jud. Bacau

„Am imbinat la orele de limba si literatura romana mijloacele clasice de predare cu cele moderne (lectii power point, inregistrari video si carti audio). Daca primele au condus la structurarea materiei, cele din urma au starnit interesul elevilor si i-au captivat. Ar fi ideal ca profesorii sa aiba acces la cat mai multe materiale audio, indrumandu-i pe elevi sa-si le procure pentru audiere acasa.”

Petrescu Mariana – Colegiul Tehnic „Edmond Nicolau”, sector 2, Bucuresti

“este o modalitate noua de apropiere de textul literar. Noi, profesorii trebuie sa incercam orice varianta pentru a-i apropia pe elevi de carte, de literatura. Poate este necesara o mai „agresiva” prezentare a cartilor sonore, a site-urilor de carti audio; eu v-am gasit din intamplare, desi cred ca nimic nu este intamplator…”

Maricela Tuchiac – Colegiul Agricol, Falticeni, jud. Suceava
“Este un mod eficient de a-i apropia pe elevi de lectura. Auditia unui fragment le poate starni dorinta de a citi cartea in intregime pentru o intelegere mai buna. Cartile sonore sunt o idee excelenta. Eu am descarcat multe fragmente gratuite de pe site-ul dumneavoastra si ma folosesc de ele cu succes la ore. Pot vorbi deja de imbunatatirea receptarii operelor literare. M-am uitat la oferta dumneavoastra si mi-as dori sa fie cat mai diversificata  Sa apara si lucrari de critica, estetica si teatru etc.

Igas Victoria-Claudia – Colegiul Tehnic ,,Unirea” Ştei (Bihor)
“ Imi plac cartile dumneavoastra audio pentru sonorizarea  lor foarta buna. Eu le folosesc pentru diversificarea tehnicilor didactice la clasa.”

Rosu Elena Cristina – Scoala cu clasele I-IV Malu Vanat, Prahova
“Copiii din zilele noastre sunt tot mai atrasi de calculator si internet in defavoarea cartilor.Prin promovarea cartilor audio ii putem indrepta spre lectura folosindu-ne de ceea ce lor le place: calculatorul. Site-ul dumneavostra e foarte bun si folositor atat elevilor cat si cadrelor didactice. “

Eva Oprescu  – Scoala cu clasele I- VIII, nr 2, comuna Modelu, Judetul Calarasi.
“Cartile audio sunt o invitatie la lectura; o „voce” de radio care poate deveni cel mai bun prieten, iti poate reaminiti de povestile bunicilor, de vocea mamei din primii tai ani de viata ( sonoritati ramase adanc intiparite undeva, in adancurile tale). Cartea audio ramane o invitatie spre a descoperi lumi de mult timp uitate, lumi de legenda si de vis, lumi reale si lumi imaginare, paranteze si pauze necesare, semne ale exclamarii pierdute in parcul de distractii si toate semnele de intrebare regasite prin intermediul vocii pline de caldura a celui care povesteste si te ia cu el in caruselul emotiilor unei inimi de copil. “

Cazan Silvia – Colegiul Tehnic Danubius, Corabia
“ cartile audio constituie o metoda actuala de captare a informatiei. Implementarea acestei metode de a lua contact cu literatura trebuie mai intens promovata!”

Lupsa Alina – Scoala cu clasele I-VIII Ion Agarbiceanu, Alba Iulia
“Intr-o lume in care prea putini mai apreciaza lectura,cartea audio este o varianta pentru sensibilizarea elevilor nostri in descoperirea tainelor literaturii si nu numai. Cartile sonore sunt foarte utile in predarea limbii romane, fiind o modalitate moderna de a-i introduce pe elevi in universul lecturii.”

Cărpinişan Luminiţa – Şcoala Generală Crizbav – jud. Braşov
„Recomand cartea audio ca alternativă eficientă de lectură, atât pentru elevi, profesori cât şi pentru alte categorii de persoane interesate. De asemenea, este un material deosebit de folositor în orele de limba română şi nu numai. Consider că în societatea zilelor noastre, având în vedere ritmul în care ne desfăşurăm activitatea, tehnologia modernă este o adevărată binecuvântare, mai ales pentru cei care, la fel ca şi mine, suferă de o lipsă acută de timp liber. Să îţi pui căştile pe urechi şi să îţi faci plimbarea pe care altfel nu ai fi făcut-o, nu poate fi decât un mare câştig, atât pentru suflet, cât şi pentru trup.

Aldea Ana-Maria – Scoala cu clasele I-VIII Sona, Blaj
“As recomanda cartile audio intrucat lectura cu intonatie corespunzatoare ii ajuta pe elevi sa inteleaga mai bine textul. Este foarte buna initiativa dumneavoastra, avand in vedere ca elevii nu mai sunt pasionati de lectura. Obligativitatea cunoasterii textului va fi mai usor depasita ascultand textul intr-o lectura adecvata.”

Seler Andreea – Liceul Teoretic „Aurel Vlaicu”, Breaza
“Le-as recomanda elevilor care au predominant memorie auditiva. Mi se pare ca era nevoie de o astfel de initiativa. Felicitari si…cat mai multe carti audio pe viitor!”

Alexandra Urbanovici – Bocicoiu Mare, Maramures, cls. V-VIII
“…in primul rand i-ar ajuta pe elevi sa invete deprinderile de pronuntie si folosirea corecta a semnelor de punctuatie. Chiar as recomanda profesorilor de romana sa colaboreze intre ei prin intermediul acestui site si sa contribuie prin experienta lor la crearea a noi lucrari audio.”

Farcas Corina – Grupul Scolar ,,Ion Holban”, Iasi (cls. V-VIII, X-XI)
“Recomand cartile audio pentru accesibilitate, diversitate, atractivitate…”

Gitlan Daniela – Scoala Mihai Viteazul, Targoviste
“Dezvolta competentele de ascultare, ofera un sprijin real pentru elevii care au un stil de invatare auditiv, dezvolta imaginatia, etc…”

Badea Gabriela – Gr. Sc. Puskas Tivadar – Sf. Gheorghe, Covasna.
„Cred ca fiecare cabinet de romana ar trebui sa se doteze cu material de specialitate in format sonor, contribuind astfel la o cale noua de receptare a literaturii.”

Niculae Mihaela Cristina – Scoala nr.6 „Nicolae Titulescu” , Constanta
“Cartile sonore ofera pe langa scopul lor educativ si  unul relaxant; pe langa
asta: daca ai probleme cu ochii, ele iti sunt de un folos real; un alt aspect practic care nu e deloc de neglijat, e ca le poti asculta chiar cand esti prins intro alta activitate.  Alte avantaje: preturile sunt accesibile, iar varianta de vanzare prin internet usureaza achizitionarea lor.”

Camara Dana – Scoala de Arte si Meserii ,, Scarlat Longhin” Dofteana /Bacau
“Cartile audio sunt atractive pentru elevi, suportul sonor avand mai mare impact asupra lor. Imbinand traditionalul cu modernul, elevilor li se redeschide gustul pentru literatura . Cartile sonore pot oferi un foarte bun suport didactic in cadrul cercurilor de lectura . Mi se pare o oportunitate pe care noi, profesorii nu ar  trebui sa o lasam nematerializata.

Alb Denisa – Scoala cu cls. I-VIII, Peregu-Mic, Arad
“Cartile sonore sunt foarte utile pentru o fixare mai buna a lecturii. Ne-am bucura sa aveti cat mai multe carti audio pe site mai ales pentru operele din programa scolara”.

Chifu Georgeta Pompilia – Colegiul National Alexandru Ioan Cuza – Galati
“Apreciez cartile sonore pentru ca sunt atractive pentru elevi si in acelasi timp reprezinta o alternativa educativa excelenta” .

Camara Dana – Scoala de Arte si Meserii ,, Scarlat Longhin” Dofteana /Bacau
“Cartile audio sunt atractive pentru elevi, suportul sonor avand mai mare impact asupra lor. Imbinand traditionalul cu modernul, elevilor li se redeschide gustul pentru literatura . Cartile sonore pot oferi un foarte bun suport didactic in cadrul cercurilor de lectura . Mi se pare o oportunitate pe care noi, profesorii nu ar  trebui sa o lasam nematerializata”.

Marian Gina – Grup Scolar Gheorghe Lazar –  Baia Mare
“Oferta de carti sonore este binevenita, deoarece se stie ca stimularea atentiei si receptarea informatiilor creste odata cu furnizarea acestora prin mai multe canale de transmitere (auditiv + vizual); de aceea, ne-am dori cat mai multe si mai diverse tipuri de carti audio, inclusiv pentru consiliere si orientare.”

Dragoste Ramona Madalina – Grupul Scolar „Dimitrie Filisanu”, Filiasi
“Cartile audio trezesc interesul elevilor pentru lectura.”

Ciuca Cristina – Sc. cu cl. I-VIII Basca-Chiojdulu, Buzau
„sunt practice si usor de utilizat”

Lavinia Cornaseanu – Lic. Teoretic Ion Barbu, Bucuresti
“Cartile sonore constituie o valoroasa alternativa fata de refuzul general al elevilor de a citi,  ele oferind in primul rand, o flexibilitate a timpului afectat lecturii (se pot asculta in masina , pe strada, etc.)”

Adriana Copaceanu – Colegiul National „David Prodan”, Cugir, jud. Alba
„As recomanda cartile audio pentru ca ar fi o alternativa salutara la clasica lectura, tot mai putin atractiva pentru tineri. De asemenea, lectura expresiva a textelor beletristice – si nu numai a lor – ar contribui la o mai buna intelegere a operelor de catre elevi.”

Samson Margareta – Scoala cu clasele I-VIII „Grigore Antipa”, Constanta
“e un experiment bun la clasa ca alternativă pentru generaţia grăbită, care nu mai găseşte timp pentru lectură.”

Chifu Georgeta Pompilia – Colegiul National Alexandru Ioan Cuza – Galati

“Apreciez cartile sonore pentru ca sunt atractive pentru elevi si in acelasi timp reprezinta o alternativa educativa excelenta” .

 

Camara Dana – Scoala de Arte si Meserii ,, Scarlat Longhin” Dofteana /Bacau

“Cartile audio sunt atractive pentru elevi, suportul sonor avand mai mare impact asupra lor. Imbinand traditionalul cu modernul, elevilor li se redeschide gustul pentru literatura . Cartile sonore pot oferi un foarte bun suport didactic in cadrul cercurilor de lectura . Mi se pare o oportunitate pe care noi, profesorii nu ar  trebui sa o lasam nematerializata”.

 

Marian Gina – Grup Scolar Gheorghe Lazar –  Baia Mare

“Oferta de carti sonore este binevenita, deoarece se stie ca stimularea atentiei si receptarea informatiilor creste odata cu furnizarea acestora prin mai multe canale de transmitere (auditiv + vizual); de aceea, ne-am dori cat mai multe si mai diverse tipuri de carti audio, inclusiv pentru consiliere si orientare.”

 

Dragoste Ramona Madalina – Grupul Scolar “Dimitrie Filisanu”, Filiasi

“Cartile audio trezesc interesul elevilor pentru lectura.”

 

Ciuca Cristina – Sc. cu cl. I-VIII Basca-Chiojdulu, Buzau

„sunt practice si usor de utilizat”

 

Lavinia Cornaseanu – Lic. Teoretic Ion Barbu, Bucuresti

“Cartile sonore constituie o valoroasa alternativa fata de refuzul general al elevilor de a citi,  ele oferind in primul rand, o flexibilitate a timpului afectat lecturii (se pot asculta in masina , pe strada, etc.)”

 

Adriana Copaceanu – Colegiul National “David Prodan”, Cugir, jud. Alba

„As recomanda cartile audio pentru ca ar fi o alternativa salutara la clasica lectura, tot mai putin atractiva pentru tineri. De asemenea, lectura expresiva a textelor beletristice – si nu numai a lor – ar contribui la o mai buna intelegere a operelor de catre elevi.”

 

Niculae Mihaela Cristina – Scoala nr.6 “Nicolae Titulescu” , Constanta

“ cartile sonore ofera pe langa scopul lor educativ si  unul relaxant; pe langa asta: daca ai probleme cu ochii, ele iti sunt de un folos real; un alt aspect practic care nu e deloc de neglijat, e ca le poti asculta chiar cand esti prins intro alta activitate.  Alte avantaje: preturile sunt accesibile, iar varianta de vanzare prin internet usureaza achizitionarea lor.”

 

Samson Margareta – Scoala cu clasele I-VIII “Grigore Antipa”, Constanta

“e un experiment bun la clasa ca alternativă pentru generaţia grăbită, care nu mai găseşte timp pentru lectură.”

 

Visoschi Ioan – Colegiul National “N. IORGA’, Valenii de Munte, jud. Prahova

„Recomand utilizarea cartilor audio ca material didactic (in activitatea la clasa). Ar fi interesant ca,  cel putin in cazul operelor celebre, cartea tiparita sa fie insotita de fragmente audio.”

 

Badea Gabriela – Gr. Sc. Puskas Tivadar – Sf. Gheorghe, Covasna.

„Cred ca fiecare cabinet de romana ar trebui sa se doteze cu material de specialitate in format sonor, intrucat aceasta ar fi o cale noua de receptare a literaturii.”

 

Dragan Georgiana – Scoala cu cls.I_VIII Crai Nou, Timisoara

“Recomand cartile audio deoarece consider ca elevii sunt mult mai interesati sa asculte un basm decat sa il citeasca.”

 

Pena Dorina – Scoala nr 14, Drobeta Turnu Severin

“ar trebui sa se dea o mai mare importanta cartilor sonore in scoli, deoarece audierea lor ar insemna o noua modalitate de a-i determina pe elevi sa ia contact cu literatura.”

 

Gitlan Daniela – Scoala Mihai Viteazul, Targoviste

“Dezvolta competentele de ascultare, ofera un sprijin real pentru elevii care au un stil de invatare auditiv, dezvolta imaginatia, etc…”

 

TABARA DIANA – Scoala cu clasele I-IV,nr 22, Ploiesti

“eu folosesc la ore cd-urile deorece copiii sunt atrasi de tehnica moderna si am constatat ca fragmentul audiat ii incita sa citeasca cartea in intregime”.

 

Farcas Corina – Grupul Scolar ,,Ion Holban”, Iasi (cls. V-VIII, X-XI)

“Recomand cartile audio pentru accesibilitate, diversitate, atractivitate…”

 

ALB DENISA – SCOALA CU CLS 1-8 PEREGU-MIC ARAD

“Cartile sonore sunt foarte utile pentru o fixare mai buna a lecturii. Ne-am bucura sa aveti cat mai multe carti audio pe site mai ales pentru operele din programa scolara”.

 

Apostol Carmen –  Scoala Al I. Cuza Dorohoi,  Botosani

“ le recomand pentru o mai buna cunoastere a literaturii”.

 

Varareanu Teofana Lavinia – Scoala cu clasele I-VIII “Dimitrie Ghica” Comanesti Bacau:

“ar trebui sa existe lecturi audio pentru fiecare dintre manualele aprobate”.

 

Taga Mirabela – Grup Scolar M. Guguianu, liceu, clasele 9-13, Zorleni, jud. Vaslui: “

cartile audio sunt eficiente pentru tinerii din zilele noastre deoarece acestia nu mai sunt interesati sa citeasca. In plus, cartile sonore sunt utile si pentru cei care sunt obisnuiti sa citeasca, deoarece informatia se stocheaza altfel . Cred ca ar f interesant sa gasim si lucrari  audio din operele autorilor mai putin studiati in scoala.”

 

DUMITRU DACIANA MIHAELA – Grupul Scolar „Matei Basarab” Craiova, jud. Dolj – cls. IX, X , XI, XII.

“Le-as recomanda pentru ca elevilor le-ar fi mai usor sa asculte decat sa citeasca si ei oricum stau foarte mult pe internet unde in acelasi timp pot asculta si vorbi pe mesenger cu prietenii. Cartile sonore sunt o alternativa buna la cititul operelor literare care , din pacate, li se pare elevilor o pierdere de vreme…”

 

Bolocan Tatiana – Liceul teoretic Brinzenii Vechi,  Telenesti

“cartile sonore contribuie mult la imbunatatirea performantelor de lectura a elevilor”.

 

Vartolomei Simona – Liceul cu Program Sportiv,  Galati, cls. VII, X, XI si XII

“cartile audio sunt utile intrucat elevii de astazi citesc din ce in ce mai putin, iar aceasta metoda de “intalnire” cu beletristica pare mai atractiva pentru ei decat cititul propriu-zis. Un alt motiv il reprezinta ineditul unor carti audio, in sensul ca exista anumite opere citite de propriii autori, astfel elevii sunt mai incantati la auzul vocii originale a autorului. Ar fi apreciabila realizarea unor compendii (enciclopedii) audio care sa contina autori diferiti. De exemplu o evolutie cronologica a poeziei romanesti…”

 

Bordeianu Ioana – SPAPF Avram Iancu,  Oradea (postliceale)

“ Cartile audio? O idee foarte buna pentru metoda de dezvoltare a abilitatilor de ascultare si de intelegere chiar si la elevii mai mari !”

 

Ciocea Steluta – Scoala cu clasele I- VIII CUMPANA , CONSTANTA, cls. V, VI, VII, VIII.

„ E o idee extraordinara pentru a-i provoca pe elevi la lectura integrala!”

 

Alexandra Urbanovici – Bocicoiu Mare, Maramures, cls. V-VIII

“…in primul rand i-ar ajuta pe elevi sa invete deprinderile de pronuntie si folosirea corecta a semnelor de punctuatie. Chiar as recomanda profesorilor de romana sa colaboreze intre ei prin intermediul acestui site si sa contribuie prin experienta lor la crearea a noi lucrari audio.”

 

Satmari Cătălina – Sc. cu cls. I-VIII,  Iojib

„ operele in format audio sunt mai expresive pentru elevi decat daca le-ar citi cu propia lor voce interioara.”

 

Taifas Ramona – Colegiul Economic F. S. Nitti, Timisoara, cls.  IX, X-liceu X,  XI, XII

“Faciliteaza asimilarea informatiilor. Sporeste interesul fata de lectie. Se afla in pas cu evolutia si modernizarea societatii.”

 

Nania Violeta – Scoala cu clasele I-VIII, nr.1 Islaz, Teleorman

“cartile audio sunt o buna alternativa a lecturii, mai ales ca multi elevi nu mai  pot fi motivati sa citeasca. Ascultarea textelor pare mai atractiva si contribuie negresit la imbunatatirea capacitatii de exprimare a elevilor . Ideea de a asculta un cd le capteaza mai mult atentia decat vederea unui roman substantial care trebuie citit obligatoriu.”

 

Petrescu Mariana – Colegiul Tehnic “Edmond Nicolau”, sector 2, Bucuresti

“este o modalitate noua de apropiere de textul literar. Noi, profesorii trebuie sa incercam orice varianta pentru a-i apropia pe elevi de carte, de literatura.

Poate este necesara o mai “agresiva” prezentare a cartilor sonore, a site-urilor de carti audio; eu v-am gasit din intamplare, desi cred ca nimic nu este intamplator…”

 

 

Grigore Diana Mirabela – Scoala cu cls. I-VIII, Habeni, Damovita

“as recomanda lucrarile audio nu in defavoarea cititului propriu-zis ci ca o completare, ca un mod de relaxare, caci mi se pare mai putin solicitant decat cititul propriu-zis.”

 

Toderica Sanda – Scoala Generala nr. 10, Brasov

“reprezinta o modalitate complementara de receptare a textului . Sunt de dorit cat mai multe audiobook-uri, macar pentru autorii canonici…”

 

Chirila Catalina – Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Roman, cls. IX, X, XI, XII liceu, ruta directa, a X-a sam

“Elevul modern nu este interesat de lectura. Audiobook-urile ar putea trezi interesul elevilor pentru literatura.”

 

Georgescu-Apostu Stana – Scoala de Arte si Meserii Vintileasca , Vrancea

“recomand cartile audio deoarece ele stimuleaza atentia elevilor prin vocea actorului dar si prin fundalul sonor, tinandu-i mai mult ,,in priza”. Orice lucru nou trebuie receptat de catre elevi , unul din motive fiind acela de a-i face sa se simta mereu in fluxul lumii de azi, fara a o pierde pe cea de ieri. Eu ma folosesc de cartile sonore la activitati in grup (la clasa),  pentru a stimula interesul elevilor; las insa o parte din creatia literara sa fie citita de catre elevi acasa, pentru a nu-si pierde gustul pentru lectura. Consider ca este foarte important ca fiecare elev sa recepteze opera literara in ritmul lui propriu, dupa ,,sufletul si imaginatia lui”. Ori acest lucru este mult mai realizabil cu ajutorul cartilor sonore.”

 

Emima Rusu – Scoala Crestina Filadelfia – Suceava, cls. a II-a

“As recomanda cartile audio pentru ca pot fi ascultate in timp ce pot se pot face si alte activitati cu elevii. Ma bucur mult ca am gasit acest site.”

 

Cioara Eugenia – SC. CU CLS. I-VIII “MIRCEA DRAGOMIRESCU” MEDGIDIA

“le-as recomanda ca o alternativa la fenomenul numit ,,manea”.

 

Loredana Dragoi –Spania, San Nicolas Adra, Gaviota Adra, cls. I-XII

„Starnesc interesul pentru citit”.

 

Pletoiu Dana-Liana – Scoala “Eugen Ionescu”, Slatina

“Elevii mei sunt incantati!  Nu mai este un secret ca generatia de azi nu vrea sa citeasca.  Poate in felul acesta le vom readuce gustul pentru lectura.”

 

Gavrilă Rodica – C.Ş.E.I. nr. 1 Sibiu: Şcoala cu clasele I-VIII nr. 22

“Aş recomanda ca ascultarea sa se realizeze sub supravegherea profesorului care poate astfel să dea şi explicaţiile necesare receptării corecte a textului. Aceste cărţi fiind deosebie, trezesc intersul elevilor pentru lectură. Ceea ce e bine, este ca se pot face intreruperi pe parcursul audierii pentru verificarea înţelegerii conţinutului de către elevi. Pentru copiii care nu pot citi texte lungi (din diverse motive) aceste cărţi reprezintă un sprijin important.”

 

 

Voicu Voicuta – Grup Scolar G. G. Longinescu, Focsani

“Le recomand ca o alternativa pentru elevii mereu grabiti cand vine vorba despre lectura. Sunt un profesor in cautare de noi metode pnetru a-i determina pe elevi sa gandeasca, sa puna intrebari, sa isi formeze pareri despre literatura noastra.”

 

Aldea Ana-Maria – Scoala cu clasele I-VIII Sona, Blaj

“As recomanda cartile audio intrucat lectura cu intonatie corespunzatoare ii ajuta pe elevi sa inteleaga mai bine textul. Este foarte buna initiativa dumneavoastra, avand in vedere ca elevii nu mai sunt pasionati de lectura. Obligativitatea cunoasterii textului va fi mai usor depasita ascultand textul intr-o lectura adecvata.”

 

Tepes Marinela – Grupul Scolar Corbu, Jud. Harghita

“Le folosesc pentru ca reprezinta o altfel de lecturare.Va multumesc pentru informatii, cartile sonore sunt foarte utile cabinetului de limba romana.”

 

 

Ortenzia Gotcu – Colegiul Alexandru cel Bun, Gura Humorului, Suceava,

cls. aVI-a, a IX-a, a X-a, a XII-a

“Cartile audion sunt foarte utile, deorece este in avantajul elevilor a caror stil de

invatare este predominant auditiv.”

 

Dolea Gigel – Scoala cu cls. I-VIII Grozesti, Mehedinti

„Intrucat lectura audio este mai expresiva pentru elevi, asteptam cu nerabdare aparitia mai multor piese de teatru pe fond audio.”

 

Alina Prof – Scoala “George Enescu”, Moinesti, Jud. Bacau

„Am imbinat la orele de limba si literatura romana mijloacele clasice de predare cu cele moderne (lectii power point, inregistrari video si carti audio). Daca primele au condus la structurarea materiei, cele din urma au starnit interesul elevilor si i-au captivat. Ar fi ideal ca profesorii sa aiba acces la cat mai multe materiale audio, indrumandu-i pe elevi sa-si le procure pentru audiere acasa.”

 

Dascalu Oltita – Scoala cu clasele I-VIII , Siminicea, Suceava

“Daca elevul nu are placerea de a citi, macar sa afle astfel de existenta si valoarea unor carti. Valoarea cartilor sonore este inconterstabila; sa-i dam poeziei ce-i al poeziei: o recitare de elita!”

 

Seler Andreea – Liceul Teoretic “Aurel Vlaicu”, Breaza

“Le-as recomanda elevilor care au predominant memorie auditiva. Mi se pare ca era nevoie de o astfel de initiativa. Felicitari si…cat mai multe carti audio pe viitor!”

 

Popescu Ileana- Alina – “ Arhitect T.T. Socolescu”, Paulesti , jud. Prahova

“le recomand pentru ca lecturile sunt facute in mod profesionist captand astfel mult mai bine atentia copiilor.”

Ciurca Mihaela – Gimnaziu ,- Prajani – Slanic

„le recomand tocmai pentru ca elevii nu mai vor sa citeasca, dar in schimb ar vrea sa le citeasca altcineva; si atunci cartile sonore sunt o alternativa buna. As dori sa diversificati oferta de literatura pentru copii.”

Liliana Mihut – Scoala cu cls. I-VIII Otelu Rosu, Caras-Severin,

“recomand cartile audio deoarece elevii de azi nu citesc, iar prezentarea audio la ora de limba romana faciliteaza intelegerea si analiza operelor. Va apreciez…”

Lupsa Alina – Scoala cu clasele I-VIII Ion Agarbiceanu, Alba Iulia

“Intr-o lume in care prea putini mai apreciaza lectura,cartea audio este o varianta pentru sensibilizarea elevilor nostri in descoperirea tainelor literaturii si nu numai. Cartile sonore sunt foarte utile in predarea limbii romane, fiind o modalitate moderna de a-i introduce pe elevi in universul lecturii.”

Popa Ana-Maria – Colegiul National Bethlen Gabor , Aiud

“Cartile audio stimuleaza preocuparea pentru carte si lectura a elevilor.”

Irimia Mădălina – Scoala cu cls. I-VIII Varnita, Sirna, jud. Prahova,

„Pentru elevi cartile sonore sunt un element de noutate si de aceea li se par interesante. Le asculta cu placere. “

Tanasescu Mihaela – Scoala nr 1 Constantin Brancusi – Medgidia, jud Constanta

„le recomand pentru ca se pot asculta aproape oriunde (masina, cd player portabil, etc), in acest fel nemaifiind nevoie de timp suplimentar pentru citit.”

Rosu Elena Cristina – Scoala cu clasele I-IV Malu Vanat, Prahova

“Copiii din zilele noastre sunt tot mai atrasi de calculator si internet in defavoarea cartilor.Prin promovarea cartilor audio ii putem indrepta spre lectura folosindu-ne de ceea ce lor le place: calculatorul. Site-ul dumneavostra e foarte bun si folositor atat elevilor cat si cadrelor didactice. “

Cărpinişan Luminiţa – Şcoala Generală Crizbav – jud. Braşov

„Recomand cartea audio ca alternativă eficientă de lectură, atât pentru elevi, profesori cât şi pentru alte categorii de persoane interesate. De asemenea, este un material deosebit de folositor în orele de limba română şi nu numai. Consider că în societatea zilelor noastre, având în vedere ritmul în care ne desfăşurăm activitatea, tehnologia modernă este o adevărată binecuvântare, mai ales pentru cei care, la fel ca şi mine, suferă de o lipsă acută de timp liber. Să îţi pui căştile pe urechi şi să îţi faci plimbarea pe care altfel nu ai fi făcut-o, nu poate fi decât un mare câştig, atât pentru suflet, cât şi pentru trup. În plus poate stârni interesul micilor învăţăcei care nu au în familie acel model – părintele cititor. Vă felicit pentru efortul pe care îl depuneţi şi vă doresc spor la aşa o treabă bună!”

Dan Lenuta – Scoala Generala “Sf Andrei” Sarmas, Harghita

„Concomitent cu audierea, elevii pot si citi fragmentele ascultate sporindu-le placera si atentia…”

Stere Daniel – Liceul teoretic “Grigore Moisil”

“Recomand cartile audio deoarece sunt o alternativa pentru elevii care refuza lectura. Folosind aceasta metoda performantele elevilor s-au imbunatatit. Sunt de parere ca faceti o treaba foarte buna.Va doresc sa realizati cat mai multe carti in format audio.”

Serea Adela – Scoala Speciala Constantin Paunescu ,Iasi

“Le recomand ca alternativa, mai ales pentru cei care nu au deprindereri de lectura. Sunt foarte frumoase lucrarile aparute. Felicitari!”

Axinciuc Oana Cristina – Grupul scolar de Industrie usoara, Botosani, cls. a IX, aX, XI, XII, A XIIIA

“este un mijoc didactic util si acesibil  Se pot organiza actitivitati la clase, modele de predare, sugestii, etc…”

Ciubotaru Adriana – Miron Costin, nr.12, Galati

“sunt utile pentru ca redau bine starile sufletesti ale personajelor, contribuind astfel la o mai usoara caracterizare a lor.”

Oana Alina – GRUPUL SCOLAR SANITAR BAIA MARE

“aceste carti audio stimuleaza inteligenta muzicala si memoria auditiva”

Cazan Silvia – COLEGIUL TEHNIC DANUBIUS CORABIA

“pentru ca este o metoda actuala de captare a informatiei. Implementarea acestei metode de a lua contact cu literatura trebuie mai intens promovata!”

Maricela Tuchiac – COLEGIUL AGRICOL,FALTICENI, JUDETUL SUCEAVA

“Este un mod eficient de a-i apropia pe elevi de lectura. O auditie le poate starni dorinta de a citi si cartea pentru o intelegere mai buna. Cartile sonore sunt o idee excelenta. Eu am descarcat multe fragmente gratuite de pe site-ul dumneavoastra si ma folosesc de ele cu succes la ore. Pot vorbi deja de imbunatatirea receptarii operelor literare. M-am uitat la oferta dumneavoastra si mi-as dori sa fie cat mai diversificata  Sa para si lucrari de critica, estetica si teatru etc.

Eva Oprescu  – Scoala cu clasele I- VIII, nr 2, comuna Modelu, Judetul Calarasi.

“Cartile audio sunt o invitatie la lectura, o “voce “ de radio care poate deveni cel mai bun prieten, iti poate reaminiti de povestile bunicilor, de vocea mamei din primii tai ani de viata ( sonoritati ramase adanc intiparite undeva, in adancurile tale). Cartea audio ramane o invitatie spre a descoperi lumi de mult timp uitate, lumi de legenda si de vis, lumi reale si lumi imaginare, paranteze si pauze necesare, semne ale exclamarii pierdute in parcul de distractii si toate semnele de intrebare regasite prin intermediul vocii pline de caldura a celui care povesteste si te ia cu el in caruselul emotiilor unei inimi de copil. “

Igas Victoria-Claudia – Colegiul Tehnic ,,Unirea” Ştei (Bihor)

“ imi plac cartile dumneavoastra audio pentru sonorizarea  lor foarta buna. Eu le folosesc pentru diversificarea tehnicilor didactice la clasa.”

 

Negru Nicoleta – Scoala cu cls. I-VIII Nr. 4 ,Cugir

„As recomanda cartile audio, in primul rand pentru intonatie; elevii invata astfel sa citeasca expresiv. Si apoi cred ca le este mai usor sa asculte o carte decat sa o citeasca…”

(1639)

Categorie:

Despre noi

Etichete:

, , , , ,

Lasa o replica

Adresa ta de email nu va fi data publicitatii. Te poti simti in siguranta! Campurile obligatorii sunt marcate *

*